Kontakta oss

 

Länstrafikens kundservice

Har du frågor om resevillkor, priser, kort och biljetter? Det allra mesta hittar du på ltr.se och i Länstrafikens app. Du har en priskalkylator som hittar det mest förmånliga priset och du finner Reseplaneraren – den tar fram tider, priser och förslag på avgångar som passar dig.

 

Frågor

Är det ändå något som du behöver hjälp med? Kontakta Länstrafikens kundservice på 0771-100 110. Du får personlig service dygnet runt. Det går att kontakta kundservice skriftligen via vårt formulär för frågor om tider och priser.

Du kan också besöka oss en trappa upp på Östersunds busstation. Receptionen är öppen vardagar kl 10.00 – 16.00.

 

Synpunkter

Har du synpunkter, klagomål, beröm eller förslag som gör att vi kan förbättra oss? Fyll i formuläret som bäst passar ditt ärende från listan nedan. 

Hållplats och busstationer

Komfort och framförande av fordon

Kort och biljetter

Planering av trafik

Fordonsstandard 

Vår information

Skolskjuts Östersunds kommun

 

Hittegods

Har du glömt eller hittat något på bussen?
Tänk på att:
– Du måste hämta hittegodset själv eller få hjälp av någon. Trafikföretagen skickar inga kvarglömda saker.
– Respektera trafikföretagens telefontider och utlämningstider.
Kontakta respektive trafikföretag, kontaktvägar finns här.

 

Vår postadress: 

Länstrafiken Jämtland
Hamngatan 14
831 34 Östersund
Telefon: Region Jämtland Härjedalens växel 063-14 75 00

Personuppgiftspolicy

Funderar du på säkerhet och integritet kring personuppgifter? Det är viktigt för oss att du har förtroende att låta oss hantera vissa av dina personuppgifter, och att du är medveten om att vi gör det på ett lagligt och pålitligt sätt. Klicka gärna här för att läsa mer om hur vi hanterar dina personuppgifter innan du kontaktar oss.